уторак, 12. март 2013.

Poklon za vaspitačicu

Na slikama koje slede je nešto što sam napravila za 8. mart da sinčić predškolac pokloni svojoj vaspitačici. Par nedelja ranije je saznao da joj je omiljena boja svetlo zelena a meni je nekako uz vaspitačicu, mislim na to zanimanje uopsteno gledano, najvise odgovarala podloga za blokčič i označivač za knjigu.


Odlučila sam šta ću praviti i u kojim bojama pa sam mogla da krenem sa radom, a pri tom mi je sve vreme na pameti bilo to da je u toku izazov na temu "Tačkasto", na blogu Izazovi i slatkiši.  Naravno da nisam mogla da se oduprem pa sam let leptira predstavila tufnicama (tačkicama, kružićima), što do sad nisam radila na taj način, ali mi se baš dopalo, fino je ispalo a taman i stižem da se na vreme prijavim na izazov (ne kao obično u poslednji čas).







Ja sam zadovoljna, prijaju mi ovakve blage pastelne boje, deluju umirujuće.
A vama?

Pozdrav svima!
Bojana Iza Duge

9 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...