субота, 8. децембар 2012.

Cvetovi od organdin trake

Ovih dana me nešto zdravlje ne služi, ali nema stajanja. Ne znam gde ću pre, ali verujem da ću uspeti sve da završim. A dok ne bude gotovo nešto o čemu bih mogla da pišem, jedan od ranije pripremljeni post će popuniti prazninu. Reč je o cvetovima od organdin trake. Ukoliko ih još niste pravili, ili naišli na neki tutorijal kako da ih napravite evo videa pomoću kog sam ja naučila.



S tim što sam ja cvetove pravila malo drugačije. Uzela sam traku širine 3,8 cm i za tu širinu trake odgovaralo mi je da dužina trake potrebne za jednu laticu bude 5 cm. Medjutim, nisam sekla traku na pet jednakih delova pa pravila svaku laticu posebno, već sam traku isekla na dužinu potrebnu za svih pet latica a zatim sam konac provlačila ovako.

Malo po malo, u toku provlačenja konca sam traku nabirala i polako su nastajale latice. Meni je ovako bilo lakse a ima i jednu prednost. Traka od koje sam pravila cvetove je imala po ivicama žicu i da sam svaku laticu pravila posebno na kraju bi iz cveta virilo 10 kratkih krajeva žice, ovako sam imala dva duga kraja žice koji su mi koristili i pri učvršćivanju za odredjeni predmet koji sam htela ukrasiti.
A možete s nijma ukrasiti mnogo šta.

Moja prva torta od pelena je ukrašena upravo ovakvim cvetovima ( beše to pre dve godine).


Zatim mogu da samo upotpune neki cvetni aranžman...


...ili da čak budu i možda glavni detalji u aranžmanu.


Može se ukrasiti neki poklončić sa njim (tražim i tražim sliku na računaru ali izgleda da to nisam uslikala), a maleni cvetići od satenske trake koje sam po istom principu izradila svoje su mesto našli na čestitki.
Samo od vas i vaše kreativnosti zavisi kakve ćete sve cvetiće napraviti i za šta ćete ih iskoristiti.



Do novog, nadam se skorog, posta veliki pozdrav šaljem svima.

P.S. Na blogu Izazovi i slatkiši je objavljen prvi izazov, ko želi neka napravi nešto na temu Nova godina/Božić i neka se prijavi do 20. decembra. Što se mene tiče, ako uz svu ovu moju frku i trku sa početka priče uspem da se na vreme prijavim za izazov biću , barem u mojim očima, prava carica. :-))))))


8 коментара:

  1. Анониман8/12/12 20:56

    Baš su super cvjetići, hvala za tutorijal, i što si mi se opet pridružila :) Vleiki pozdrav draga Bojana :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divno, znaš da ja obožavam cvjetove i broševe i uvijek se radujem novim idejama:)Hvala puno na linku..Predivni su i novi za mene na ovakav način.

    ОдговориИзбриши
  3. Cvetici su ti super u svim varijantama!

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo je sve,ali plavo-beli aranzman raspamecuje,primena cvetica raznolika,moze i za nakit(rajf,bros...

    ОдговориИзбриши
  5. predivni radovi čestitka posebna :)

    ОдговориИзбриши
  6. Zelo lepi izdelki.
    Super-zelo všeč-
    Lep pozdrav Tamara

    ОдговориИзбриши
  7. Torta od pelena! Savrseno si originalna. Pratim te!

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala svima! Natasha ovo sa pelenama nije uopste moja ideja, imas ljude koji se bas time bave ja sam ovo onako usput probala da uradim.
    Hvala sto si mi se pridruzila, dobrodosla!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...