среда, 20. јун 2012.

Zeleni ram

Koliko se sećam, ranije predstavljen, crno-rozi ram vam se veoma dopao. Medjutim, ovaj zeleni, čije slike ću vam sad prikazati je prvi nastao, još početkom ove godine, ali kao i komplet u veselim bojama i on je par meseci kasnio u isporuci :-), a samim tim je i čekao da ovde bude prikazan.


 Bilo je lako izabrati glavnu boju rama, jer odavno znam da moja M voli tamno zelenu boju, pa sam igrala na sigurno. Tamno zelena, bela, pa onda i svetlo zelena i dovoljno je boja...
Takodje, nisam pretrpavala ram detaljima, samo par cvetova...






... i leptir, i to je to.


Naravno, i zadnja strana je u istim tonovima.


Kako vam se čini?
Veliki pozdrav svima :-))))

3 коментара:

  1. Vauuu, koja divna kombinacija zelenih!!I ovo tvoje motanje papira i cjelokupna kompozicija su mi savršeni:):)

    ОдговориИзбриши
  2. jako lijepo! zelena je inače meni omiljena boja, pa mi se ovo jako sviđa :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, da, zaista je lepo na kraju sve ispalo. Ja sam zadovoljna :-))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...