понедељак, 30. април 2012.

Nagradica :-)

For me by Sonaj!!! :-)
Dakle, Sonaj mi je poslala ovu nagradu, na cemu joj se mnogo, mnogo zahvaljujem. I sad bih ja trebala da uradim to isto, ali da ne bih proveravala ko ju je vec dobio, a rekla bih da velika vecina jeste, ja bih da je poklonim svakom ko je jos nije dobio, a eto, svrati ovde i ovo procita. Dakle, poklanjam je i tebi, i tebi, i tebi, jer sam sigurna da je i zasluzujete, jer radite nesto kreativno, jedinstveno, jer delite svoja znanja sa svima nama, jer svojim radovima i idejama obogacujete ovaj svet i u svakom radu ostavljate deo sebe.



Ostalo mi je jos da napisem sta volim a sta ne da jedem.
Volim... orahe, pistace, lesnike, urme, smokve, jagode, grozdje, lubenicu, banane, dinju, ananas-dinju, hm, izgleda da volim svo voce ali onako kad je bas zrelo i slatko. Volim mleko, kajmak, sladoled, vise volim vocni nego cokoladni, volim kolace svake vrste, i uopste slatkise, naravno i cokoladu, kokice, plazmu, obozavam paradajz, pohovane tikvice i pitu sa krompirom, pilecu corbu, musaku od tikvica ali sa sojom, ne volim meso. Mogu ja ovako jos dugo ali eto kad sam pomenula sta ne volim da nastavim u tom pravcu.
Ne volim... spanac, boraniju, meso i sve proizvode od mesa (jedino klopam piletinu), i cini mi se da je to to. Ako se setim jos necega dodacu.

Puno pozdrava do sledeceg posta, nadam se da ce biti uskoro.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...