среда, 4. април 2012.

Još malo prisećanja pa idemo na nešto novo

Ostala sam dužna još par starih radova. Rekla sam da ću ih predstaviti "sutra", od tad je proslo ohoho :-).
E, to je zato što sam opet počela da pravim nove stvarčice, i ponovo sam srećna. Pustila sam da me prodje onaj period ali sam se ipak osećala nekako krivom... sad je sve u redu. Idemoooooo...

Jedna od mojih najdražih čestitki, jako mi se dopada kombinacija boja. Zapala je još nekom za oko pa sam pravila i kutiju u istim bojama da budu komplet. Zajedno ovako izgledaju.


Sledeći deo ovog posta bi mogao da se nazove "Pronađite sličnost". Šta je slično kod ove dve čestitke i kovertica koje slede?

Čokoladna

Crno-crvena

Čestitkice pored duge

Da, sve su ukrašene istom vrstom cvetića, A sve su nastale po povratku sa jednog putovanja na koji sam ponela mnogo, mnogo papirnih trakica ali sam zaboravila šablon sa krugovima , tako da sam, da bih bila sigurna da neću praviti krugove različite veličine, sve trakice sam namotavala do kraja i tako ih lepila. Po povratku kući sve te papirne kuglice je trebalo iskoristiti i tako su, gotovo u jednom danu, nastali svi ovi radovi. Nadam se da ste na trećoj slici primetili dugu. Ona se celo leto pojavljivala svako jutro na mom krevetu, preko zime je nije bilo, ali očekujem da će uskoro ponovo svratiti u moju sobu i naravno, inspirisati me da pravim još mnogo, mnogo radova prepunih boja.

Sledeća je jedna čestitka sa postoljem, tako ih ja zovem, možda ih znate pod imenom "Easel card". Do sad sam vam predstavila tri takve čestitke, Morsku čestitku, Za Aldu i Točak sreće. Još je preostala ova plavo-žuta čestitka (ali verujem da će ih uskoro biti još). Moram da naglasim da nikako ne mogu da je uslikam i da budem zadovoljna slikom, jednostavno mi je mnogo lepša uživo.


Kod nje su zanimljivi cvetovi koje sam napravila od talasastih papirnih trakica. Da bi se dobile takve trakice treba ih provući kroz jednu specijalnu mašinu koja je jako skupa i teško se kod nas može naći. Ma, šalim se :-)))))
Iz nekog dečijeg autića koji ima onaj kanap za povlačenje, izvadite ovako neku skalameriju koja ga pokreće,


biće tu sigurno i par zupčanika, i sad samo treba da propustite trakicu između dva zupčanika i dobićete talasastu odn. nazubljenu trakicu.


Evo, još dve čestitke ću prikazati i završavam, mada nisam sigurna da nije ipak još nešto od starijih radova ostalo što nisam podelila sa vama.
Jedna je Sara Kej čestitka...

sa sličicom koju sam sačuvala još iz detinjstva, sa malo šarenog papira, ljubičastom satenskom mašnicom i cvetom koji se pravi na isti način kao ovi lampioni.


I ostala je čestitka Srce.

Crna podloga, crveni detalji, papir sa "hologramskim" srcima, satenska traka, stikeri u obliku srca, još četiri srca od papirnih trakica i crno crveni cvet iscrtan pomoću spirografa pa isečen. A u unutrašnjosti nešto drugačiji cvet opet izrađen pomoću spirografa, još jedan stiker i džep za papir za poruku.


I to bi bilo to..... valjda.
Hvala vam sto ste izdržali do kraja. :-)))
Puno pozdrava vam saljem, želim vam predivan dan.

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...