уторак, 24. април 2012.

Cvetovi od krep papira i saksija pride

Prvo bih da se zahvalim Klaudiji od koje sam naučila kako se prave ruže od krep papira. Taj tutorijal je bio postavljen na njenom blogu koji je u medjuvremenu obrisala a od sada će sve svoje ideje i rukotvorine predstavljati na blogu Moj Kutak Raznolikosti!!
Verujem da mi neće zameriti što sam i ja danas dok sam pravila sve ovo što sledi uslikala ceo postupak i od toga napravila tutorijal.
Kao i uvek, krenimo od početka. Šta je sve potrebno?


Par tankih grančica (ili štapića za ražnjiće), zelena traka krep papira da obmotamo grančicu i veći komad krep papira one boje koje želite da napravite ružu.  I od njega je potrebno da isečemo jednu traku a ostatak ispresavijamo na pola, pa opet na pola dok ne dodjemo do veličine na koju može da se iscrta latica kakvu želimo.


Nadam se da se vidi kako je iscrtana latica, ova je srcastog oblika. Palo mi je na pamet da probam i drugačiji oblik, špicastiji. Ponovila sam postupak sa presavijanjem, iscrtala novi oblik latice i sve to isekla.


Ovo sam dobila.

Za ružu čiju ću vam izradu pokazati koristila sam srcaste latice. Dakle, jedan štapić, jedna zelena, i jedna, u ovom slučaju žuta traka i 10-ak latica.


Izbliza ću vam pokazati kako je zelena traka "nazubljena" da bi se dobili maleni listići (kako se oni tačno zovu?) ispod cveta.


Najpre se žuta traka obmota oko vrha štapića i to tako što se malo presavije da bi se prikrila grančica.


Na kraju namotavanja ćete dobiti ovako nešto.



Sledeće je lepljenje latica, lepak na dno latice, lepite jednu po jednu u krug ili kako se vama čini da je najprirodnije, još ako imate pomoć sve će teći vrlo lako :-) ...


... i odjednom ćete shvatiti da je sledeća na redu stabljika koju treba obmotati zelenim krep papirom.


U toku obmotavanja umetnite jedan listić (koga sam zaboravila da pomenem ali je izrada jasna) od zelenog krep papira, sa iscrtanim žilicama, ali to su već finese koje zavise samo od vas.


Kad dodjete do kraja štapića, sve uredno zalepite i ruža je gotova.


Ja se tu nisam zaustavila već sam probala da napravim ružu i od onih špicastih latica. Nisam je slikala samostalno, pa vam je ne mogu pokazati ali se i ona našla u aranžmančiću. Nije velika razlika u izgledu ali su mi te latice dale ideju da napravim još neki cvet, tačnije ljiljan.

Sličan oblik latica ali veći nego kod ruža i ovaj put narandžasti krep papir. Šest latica je dovoljno...


... ali nam sad trebaju i prašnici. Komad žutog papira zasečen na sledeći način, pa svaka zasečena trakica smotana da se dobije što verodostojniji izgled prašnika.




Opet namotavanje na vrh drvceta.


Pa lepljenje latica i obmotavanje stabla zelenim papirom, sada bez ikakvog lista. (jednostavno više nisam imala snage)

Cvetovi su napravljeni, preostaje mi još da ih negde smestim.
Plastična kantica od sladoleda će dobro poslužiti ali samo ako je malo preradim i doteram.


Ofarbala sam je zelenim sprejom, a cvetiće sam crtala tonerima za krečenje i to tako što sam gumicu na olovci umakala u toner pa iscrtavala male kružiće. Mnogo mi se svidelo kako je ispalo a ideju sam pronašla na Pinterestu.

Naravno nisam mogla da se zaustavim na jednoj. :-))))


I samo mi još jedna slika ostaje. Možda celokupan aranžman na kraju i ne izgleda savršeno ali dan u kome se uradilo nešto novo, u kome su prstići i mašta bili vrlo uposleni, u kome smo sa uživanjem nešto stvorili za mene je dovoljno blizu savršenstva. ;-)


Sa ovom slikom završavam i šaljem vam svima veliki cvetni (zeleno-žuto-narandžasti) pozdrav.

4 коментара:

  1. To je to!!!Veselo,proljetno,reciklirane kantice,savršen kutak , a sve to ne moraš zalijevati!!!Hvaaala na tutorijalu, ovo moram probati(posebno su mi zapele za oko kantice i tučak na cvijetu)!!!Tebi i tvom slatkom pomoćniku veeeeliki pozdrav:)):))

    ОдговориИзбриши
  2. :-) Da, to je kljucno, ne moramo zalivati a traje i traje. Hvala na komentaru i pozdravima.

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepi cvetovi od mog omiljenog materijala ;)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...